Helpdesk Dag e-CertNL 2025

Op dinsdag 17 juni organiseert e-CertNL de Helpdesk Dag 2025. Deze dag biedt een waardevolle gelegenheid om in gesprek te gaan met organisaties die de eerstelijns helpdesk voor e-CertNL ondersteunen. Hierbij nodigen wij u van harte uit hieraan deel te nemen.
Datum en Locatie
Locatie: Carlton President Hotel | Floraweg 25, Utrecht, Netherlands
Datum: Dinsdag 17 juni 2025
Tijd: 09:00 – 14:00 (inclusief afsluitende lunch)
Inschrijven voor de Helpdesk Dag 2025
Meld u aan via het onderstaande formulier om deel te nemen aan de Helpdesk Dag. Aanmelden kan tot en met 23 mei 2025.
"*" geeft vereiste velden aan
Mocht u vragen hebben of aanvullende informatie wensen, neem dan contact op met Tjarda Lamsma via t.lamsma@nvwa.nl.
Wat kunt u verwachten?
De Helpdesk Dag biedt een unieke kans om:
- Netwerken met e-CertNL en andere organisaties die de eerstelijns helpdesk hebben ingericht.
- Bespreken van inhoudelijke onderwerpen over de e-CertNL applicatie.
- Inzicht krijgen in elkaars werkprocessen en knelpunten signaleren.
- Samenwerken aan verbeteringen binnen e-CertNL.