Ga naar inhoud>

Helpdesk Dag e-CertNL 2025

Op dinsdag 17 juni organiseert e-CertNL de Helpdesk Dag 2025. Deze dag biedt een waardevolle gelegenheid om in gesprek te gaan met organisaties die de eerstelijns helpdesk voor e-CertNL ondersteunen. Hierbij nodigen wij u van harte uit hieraan deel te nemen.

Datum en Locatie

Locatie: Carlton President Hotel | Floraweg 25, Utrecht, Netherlands
Datum: Dinsdag 17 juni 2025
Tijd: 09:00 – 14:00 (inclusief afsluitende lunch)

Inschrijven voor de Helpdesk Dag 2025

Meld u aan via het onderstaande formulier om deel te nemen aan de Helpdesk Dag. Aanmelden kan tot en met 23 mei 2025.

"*" geeft vereiste velden aan

Door u in te schrijven, stemt u in met het ontvangen van verdere communicatie over de Helpdesk Dag en verleent u toestemming voor het maken van foto’s tijdens het evenement.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Mocht u vragen hebben of aanvullende informatie wensen, neem dan contact op met Tjarda Lamsma via t.lamsma@nvwa.nl.

Wat kunt u verwachten?

De Helpdesk Dag biedt een unieke kans om:

  • Netwerken met e-CertNL en andere organisaties die de eerstelijns helpdesk hebben ingericht.
  • Bespreken van inhoudelijke onderwerpen over de e-CertNL applicatie.
  • Inzicht krijgen in elkaars werkprocessen en knelpunten signaleren.
  • Samenwerken aan verbeteringen binnen e-CertNL.