Meldingen nieuwe webschermen

Hoewel alle pagina’s en functionaliteit uitvoerig getest zijn, kan het toch voorkomen dat in een speciaal geval de applicatie niet reageert zoals zou moeten.
Neem in dat geval eerst contact op met de helpdesk. Is de helpdesk niet beschikbaar, bijvoorbeeld buiten kantooruren, dan kunt u een melding ook kwijt via dit meldingen-formulier. Wij zorgen er dan voor dat uw melding bij de juiste persoon terechtkomt en u zo snel mogelijk antwoord van ons ontvangt.

  • In het hoofdmenu ziet u bijv. 'Aanvragen' of 'Eisen en dekkingen' en geef ook aan om welke tab het gaat, bijv. 'Zending', 'Orderregels' of 'Documenten'.
  • Om uw bevinding zo goed mogelijk te kunnen beoordelen willen wij uw vragen, indien mogelijk, de betreffende aanvragen niet meer aan te passen en verder te verwerken totdat u terugkoppeling heeft gehad op uw melding. U kunt ook overwegen een kopie te maken van de betreffende aanvra(a)g(en) en daarin verder te werken.
  • Wat is de exacte foutmelding? Wanneer, bij welke actie, trad de foutmelding of uw probleem op? Welke stappen gingen daar aan vooraf?
  • Heeft u een screenhot die met uw vraag te maken heeft? Of een ander bestand zoals een .csv of .xml die met uw vraag te maken heeft, voeg deze dan toe (niet verplicht).
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: png, jpg, xml, csv, pdf.
  • Vul uw telefoonnummer in als u wilt dat we op die manier contact opnemen over uw vraag.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Direct inloggen bij e-CertNL

Check certificate

Contactgegevens per sector

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!