Eerste resultaten klanttevredenheidsonderzoek

28-01-2021 |

Recent is het project Opzetten Meetsysteem Klanttevredenheid Exporteurs afgerond. In een open enquête die naar de gebruikers ven e-CertNL werd gestuurd, vroegen we naar uw waardering op zes aspecten van onze dienstverlening. We zijn blij met de grote aantal deelnemers aan het onderzoek, maar liefst 339 ingevulde enquêtes hebben we retour ontvangen, waarvoor hartelijk dank!

De gemiddelde rapportcijfers zien er als volgt uit:

AspectCijfer (schaal 1-10)
Gebruiksvriendelijkheid6,5
Snelheid6,9
Stabiliteit6,8
Kosten6,0
Helpdesk6,9
Handleiding6,3

Ook zijn er via de open vraag verschillende verbetertips binnengekomen! Deze worden door de het beheerteam beoordeeld en bij een positief advies meegenomen in de concrete verbeter-acties voor de applicatie.

Via de informatie van elke release wordt u op de hoogte gehouden van de functionaliteiten die worden toegevoegd.